رضایت مشتری بخش ۱: اطلاعات کلی ۱. کدام محصول را خریداری کردهاید؟ C1 (دستگاه شخصی)C2 (دستگاه شخصی)C3 (دستگاه بالینی)C4 (دستگاه بالینی)C5 (دستگاه بالینی)C6 (دستگاه بالینی)C7 (دستگاه بالینی)C8 (دستگاه بالینی) ۲. چقدر از زمان خرید این محصول میگذرد؟ کمتر از ۱ ماه۱-۳ ماه۳-۶ ماهبیشتر از ۶ ماه بخش ۲: رضایت کلی ۳. به طور کلی، چقدر از این محصول راضی هستید؟ کمتر از ۱ ماه۱-۳ ماه۳-۶ ماهبیشتر از ۶ ماه ۴. آیا این محصول را به دیگران توصیه میکنید؟ 12345 بخش ۳: عملکرد و کارایی ۵. چقدر این محصول در انجام وظیفه خود موثر است؟ 12345 ۶. چقدر این محصول آسان استفاده است؟ 12345 ۷. چقدر این محصول قابل اعتماد و پایدار است؟ 12345 بخش ۴: کیفیت و ایمنی ۸. آیا دستورالعملها و راهنماهای محصول واضح بودند؟ 12345 ۹. آیا هنگام استفاده از این محصول هرگونه عارضه یا مشکلی داشتید؟ خیربله در صورت بله، توضیح دهید... بخش ۵: پشتیبانی مشتری ۱۰. چقدر از کیفیت پشتیبانی مشتری راضی هستید؟ 12345 بخش ۶: ارزش پولی ۱۱. آیا این محصول ارزش خرید خود را دارد؟ 12345 بخش ۷: بازخورد کلی ۱۲. چه چیزی درباره این محصول برای شما برجسته است؟ ۱۳. پیشنهادات شما برای بهبود این محصول چیست؟ ۱۴. هر گونه نظر یا پیشنهاد دیگری دارید؟ بخش ۸: سوالات اختصاصی (اختیاری) ۱۵. برای دستگاههای شخصی: چگونه این محصول زندگی شما را بهبود داده است؟ ۱۶. برای دستگاههای بالینی: چقدر در محیط بالینی مؤثر بوده است؟ ۱۲۳۴۵ ۱۷. برای دستگاههای صنعتی: چگونه این محصول کارایی سازمانی شما را بهبود بخشیده است؟ اطلاعات تماس (اختیاری) نام: ایمیل یا شماره تماس: توجه: اطلاعات شما محرمانه باقی خواهد ماند و تنها برای بهبود محصولات و خدمات استفاده خواهد شد.